Stats

Tuesday 6 March 2012

Álom


Álmomban
Beköltöztem a szobádba.
Nem vetted észre.
Örültél, hogy látsz,
Nevetésed átzenélte
A tompa lámpa fényét,
Boldog voltam egy pillanatra.

De nem tudtam hazudni neked
Botor módjára bevallottam,
Hogy hol van minden játéknak rejteke
Így elijesztettelek téged.
Butának lenni nem erény
Újra akarom játszani ezt a részt.

Kedvesség, mosoly,
A fontos eseményekre
Idegenként is hivatalos vagyok.
Igazán szerettek
Vagy nem akarjátok, hogy
A családi esemény e pizsama jelenlétébe
Fulljon bele?

Minden édes bizonytalanságra
Két nap harmata telik
Míg az ijedt szemű visszaút
Újra elém áll
Rám parancsol,
Élesen tartva
A tervezett menetirányt.

Hisz ez saját álomképek sora...
Minden porszemnyi büszkeség
Térdrekényszerítéséig
A teljes ego megsemmisüléséig
Az utolsó könnycsepp kicsordulásától
Felszáradásáig
Tágra zárt szemekkel
Hadd könyörögjek neked
Napsütötte esős valóságban
Úgysem teszem meg soha
Túl elemi részéve vált
Arcomnak a maszk
Éberen, ha már felkelt a nap
Nem alázkodom meg
Nem hagy az álarc
Sem az agy
Sem egyetlen tudatos gondolat.

No comments:

Post a Comment